20080605

A Fundaçom Artábria ante o feche no Concelho de Ferrol e a manifestaçom contra a presença de REGANOSA na nossa ria

De: Fundaçom Artábria -artabria@artabria.net-
Para: artabra21@gmail.com
Data: 4 de junho de 2008 14:48
Asunto: Solidariedade com o CCE



Solidariedade com o CCE

A Fundaçom Artábria ante o feche no Concelho de Ferrol e a manifestaçom contra a presença de REGANOSA na nossa ria, queremos manifestar:

1.- A nossa total solidariedade com @s companheir@s do Comité Cidadao de Emergência para a Ria de Ferrol que desde a passada terça-feira estám fechad@s no Concelho para instar ao Alcalde, Vicente Irisarri, a pronunciar-se claramente contra a ubicaçom da Planta de Gás de Reganosa assim como o rexeitamento das novas ameaças das que se tenhem constáncia nos últimos dias, nomeadamente a ampliaçom da capacidade regasificadora da Planta de REGANOSA aprovada polo Conselho de Ministros espanhóis, a intençom de dragar com dinamita a bocana da ria e o translado da planta de ENCE para a nossa ria.

2.- A Fundaçom Artábria chama a participar na mobilizaçom convocada polo Comité Cidadao de Emergência para o próximo domingo, 8 de Junho, e que sairá às 12h do Peirao de Corujeiras para rejeitarmos a imposiçom de umha indústria contrária ao verdadeiro desenvolvimento sustentável de Trasancos e da Galiza.

Especialmente fazemos um apelo a todo o tecido associativo da comarca e aquel que trabalha nos diferentes Centros Sociais da Galiza.

A ria é nossa e nom de REGANOSA!
Planta de Gás fora da ria!

--
A Fundaçom Artábria é um projecto popular em defesa da língua e cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos da Galiza. Entidade de carácter sociocultural sem ánimo de lucro que está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o nº 54 no registo de fundaçons da Xunta de Galicia.

Código de Identificaçom Fiscal (CIF): G15645518.
Morada: Travessa de Batalhons nº7 Esteiro
15403 Ferrol - GALIZA
Telefone do Centro Social: +34 981369099
Fax do Centro Social: +34 981369920
Telefone do café-bar: +34 981369921


Sítio webda Fundaçom Artábria
http://www.artabria.net

Sítio web do festival da Terra e da Língua
http://www.artabria.net/festival
___________

Nenhum comentário: